En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Åhhh vad kreativa vi är =)

Kategori: Allmänt

Vi jobbar just nu med den pedagogiska miljön (förskola) och ska ha en redovisning nästa gång vi ska till Vilhelmina. Redovisningen får ske i vilken form som helst och det är detta som gör arbetet så roligt! Istället för att släpa ett helt dockskåp med oss valde vi att fota de olika rummen. Vi ska presentera våran pedagogiska miljö under ett "föräldramöte." Inte ett riktigt föräldramöte, utan ett gäng av våra kurskompisar kommer att agera föräldrar. Efter detta blir det utvärdering av det vi gjort. Vi klipper, klistar och fotar för fulla muggar. Mer än så tänker jag inte gå in på detta. Detta är ju än så länge ett hemligt projekt ;) Men här kommer ett litet smakprov på det vi gjort...




Här föds idén...Vi tänker så det knakar!



 
Ett av våra kreativa rum

Det kommer mera....senare! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: