En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Hudvård...

Kategori: Allmänt



www.naturskon.se

Denna hudvård måste jag bara rekomendera, T&E Naturskön. Jag har superkänslig hud och tål i princip inga krämer alls. Tills min mamma rekomenderade denna hudvårdsserie. AHhhhh, vilken räddning måste jag säga. De tillverkar sina produkter själv och är inte testade på djur och är biologiska, helt naturliga råvaror. Och jag har VERKLIGEN provat i princip alla hudvårdsserier som finns..haha ok inte allt kanske. Men väldigt många har det blivit genom åren. Nu kan man ju i och för sig ändå vara allergisk, även mot det som är naturligt. Jag tålde inte deras morotskräm till exempel. Det bästa är att deras produkter är helt fria från petroleumoljor och andra miljöbelastade ämnen som tyvärr är väldigt vanlig i hudvård.

I min ägon finns följande:




Olivlotion, mjukgörande och fuktighetsbevarande. Underbar!

Kroppspeeling, Med alger som verkar sammandragande

Rengöringsmjölk, Mild rengöring, tar bort makeup.

Rosenblomsvatten, Används efter rengöring. Fuktar och gör huden mer mottaglig för ansiktskräm.

Aloekräm. Bra fuktighetsbevarande kräm för känslig hud. Dämpade min rodnad.

Ansiktsolja Exlusiv, Effektiv anti-ageing. Används till natten. En riktigt fuktbomb!

Schampo & Duschtvål, Torkar inte ut huden. Innehåller eteriska oljor som är kända för att öka cirkulationen.

De säljer även Make-up, Barnprodukter, behandlingar och mycket mer. Kika in på deras hemsida! =)

Då så, då har jag gett de lite gratisreklam =) Men det tycker jag att de är väl förtjänta att få med så otroligt bra produkter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: