En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

De oskattbara

Kategori: Andras dikter

Nedan följer en fin sång av Nanne Grönvall

De oskattbara

Att få ha dig hos mig känns så oskattbart
Det är du som ger ljus
med din nyfikenhet och ditt hejdlösa bus.
Du är det största som hänt i mitt liv.

Det är du som har gjort allting meningsfullt.
Svårt att forma i ord
när man älskar så mycket att det nästan gör ont.
Du är det största som hänt i mitt liv någonsin.

Jag vill ge all den trygghet jag saknat,
jag vill ge all den glädje jag har.
Jag vill stärka den livslust du sprider,
och jag hoppas den alltid finns kvar.

Det är svårt för jag vill alltid räcka till.
Och det är viktigt att ingen känner sig sämre och åsidosatt.
Du är det största som hänt i mitt liv någonsin.

Jag vill ge all den trygghet jag saknat,
jag vill ge all den glädje jag har.
Jag vill ge dig en tro på dig själv,  
och jag hoppas den alltid finns kvar.

Jag vill ge all den trygghet jag saknat,
jag vill ge all den glädje jag har.
Jag vill stärka den livslust du andas, 
och jag hoppas den alltid finns kvar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: