En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Dans, lek & rörelse

Kategori: Pluggandet

Nu har vi startat en ny kurs som räcker fram till sommaren. Har varit i V-mina & dansat, lekt, skuttat, hoppat, skrattat & bara haft roligt. Men jobbigt är det till & från, värsta träningspasset. Kom hem idag, totalt slut & färdig i kroppen. Stupade som en fura i sängen...en liten powernap behövdes. Sedan laddade jag upp mig inför kvällens pass, ZUMBA! Gissa vem som kommer att sova gott ikväll? JAG ;)



Hämtad: http://se.photaki.com/pictures-rave-p4 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: