En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Nya Bloggen festinalente.zoomin.se försvinner

Kategori: Allmänt

festinalente.zoomin.se kommer tyvärr att försvinna. Vill man behålla sin hemsida så kostar det 100kr/månad. Vet ej om det är dyrt eller ett överenskomligt pris. Men som student behöver jag varenda liten krona. Synd, för zoomin är en riktigt bra sida. Jag var mycket nöjd med den. Var ju i färd med att pygga upp den som min pyssel & fotoblogg.

Ska ta mig en funderare på om jag ska fortsätta här eller söka mig till ett annat ställe. Det som bla var så bra med zoomin var att jag kunde vattenstämpla mina foton, eller lösenordsskydda de. Jag kunde i princip skydda allt jag ville & bara ge lösen till de som jag själv ville. Nu håller jag på att flytta allt från festinalente till denna blogg....
Malin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: