En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

plugg i natten....

Kategori: Pluggandet

Skriver på min avslutande uppgift, en rapport. Det är svårt & jag är dödligt less på uppgiften. Har fått ihop några sidor, men de är än så länge ostrukturerade. I vanlig ordning skriver jag en massa saker först, som man kan ha i den avslutande diskussionen. Sedan börjar jag leta åt i index efter passande citat & referat som jag kan slänga in i  litteraturgenomgången.

Läser olika kapitel huller om buller som passar om just det jag ska skriva om...hela jag verkar ostrukturerad och allmänt huller om buller!? Men än så länge har det fungerat, nästan. Var tvungen att ändra hela min inledning & frågeställning då INGEN av böckerna tog upp det jag ville skriva om, typiskt! 

Vi skulle ju formulera en frågeställning med fokus på vårt eget ledarskap som jag anser vara intressant & utmanande att undersöka. Kan inte påstå att jag känner mig särskilt fri i mitt val av frågeställning då jag är totalt styrd & bunden av böckerna. Satt & surade över detta i 2 dagar. Men nu är denna uppgift uppstrukturerad tack vare en vän som är en stjärna då det gäller detta. Räddad! Efter detta skrev jag så tangentbordet nästan glödde...

Dags att sova, i morgon skall jag upp tidigt för att vara konferensvärdinna hela långa dagen till sena kvällen...Ska bli så roligt!

Gonatt världen // trött men relativt glad student.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: