En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Spelningar med bandet. BLACKOUT PATROL

Kategori: Blackout Patrol

Helgen som var hade vi en spelning på en Kick-off. Huvudartisten var inte mindre än Pernilla Wahlgren. Attans så söt & liten hon var. Och vilken fantastisk röst! Lite småpirrigt att starta upp festen innan hon skulle uppträda. Ett annat Coverband kompande henne, V.I.P. Mycket duktiga & proffsiga artister. Det var lite oklart för min del om jag överhuvudtaget skulle kunna vara med. Några dagar innan åkte jag på förkylning & feber!!!! SHIT, absolut olägligt. Men, knaprade allt från Ipren, Sinova & drack mängder med honungste & bara vilade & vilade. Simsalabim, jag frisknade till! Phu...Lägger in lite bilder från andra spelningar. Och snart har vi en ny spelning på gång. Lördag  24/11 på Malåborg. Skitkul!
 
 En hel del jobb med att bära in all utrustning.
Soundcheck!
Sångerskan Fia & jag bakom Synthen...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: