En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Shwedish Blues Mafia Tour

Kategori:

Det blev en spontantrip för oss igår. Vi for till Norsjö & lyssnade på Blues. Var olika band som spelade samt gästartisten, Billy Bremner. Så trevligt med en spontangrej, bara så där runt 22 snåret en fredagskväll. Det var även otroligt mycket folk där.
 
Jag brukar inte lyssna på den typ av musik. Tycker det låter ganska trist & som en jämn smet för det mesta. Jag har väl kanske inte gett det en ärlig chans? Blues har ju en speciell rytm/takt. Måste säga att bandet Wolfman Jack fick mig på andra tankar. Grymt bra,  svängig & härlig musik. Började liksom spritta i kroppen & jag fick lust att dansa...
 
 
Igår natt då vi for hem började det TOKSNÖA!!! Superkul med sommardäck. Nu i morse då jag vaknade möttes jag av STRÅLANDE SOLSKEN!!! Galna aprilväder. Ge mig sommar...NU. 
 
Ha en bra lördag ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: