En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Hemma igen!

Kategori: Pluggandet

Är nu hemma efter 2 intensiva dagar i Vilhelmina. I går kväll hade vi klassträff, fasiken vad kul det var. Vi började med att bowla och efter detta åt vi middag på Stor Hotellet, tror jag att det hette. Jag är helt slut i armen efter bowlingen..ajaj! Va tusan, är jag helt utan muskler? muskel-lös..muskulös, inte nå mycket haha! Öuhm..skärpning! Jag är även helt slut i huvudet, ryggen, rumpa, nacken ja hela kroppen efter att i princip ha suttit still i 2 dagar. Om jag hade den minsta uns av karaktär så borde jag ta en promenad under lunchen. Men oftast är jag så trött och bara halvdräller i soffan efter maten.

Vi har haft intressanta och roliga föreläsningar/seminarier. Vi har bland annat pratat om Jämställdhet, allt från förskola/skola till det dagliga livet. Litteraturen till denna föreläsning vi jobbade med heter  "Flickor, pojkar och Pedagoger" (Kajsa Wahlström.) Den handlar om ett jämställdehetsprojekt i Gävle där personalen observerade sig själva med videokamera. Läs boken är allt jag kan säga! Den är verkligen tankeväckande.

Näe, nu orkar jag inte skriva mer, är TRÖTT!

Kommentarer

  • Nillan säger:

    Jamen de har varit kul dom här dagarna, men precis som du säger så blir man matt på nåt vis. ZzZzZ =)

    2009-03-04 | 20:46:23
    Bloggadress: http://nillanonnerlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här: