En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Middag ikväll..

Kategori: Vad blir det till middag?



Så gott och så enkelt, bara att göra klimp till. Serveras med tunnbröd med ost och ett glas kallt mjölk =)

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Hej Malin!

    Jag såg att du hade varit in på min sida och kommenterat så nu hälsar jag på hos dig :-)

    Ja det är lätt att komma fel eftersom sidornas namn är snarlika. Vad mycket fina mattips du har här! Det ska jag ta till mig nu när helgerna nalkas.



    Fortsatt trevlig december!

    2009-12-07 | 11:57:41
    Bloggadress: http://tonarsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: