En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Avslutande uppgift...

Kategori: Pluggandet

...som mer liknar en rapport driver mig till vansinne. Jag vet precis vad jag vill skriva om, någonting som intresserar mig. Problemet är att vi måste referera till 5 olika böcker, & det jag vill skriva om finns inte med i dessa. Tyvärr fanns det med i de andra böckerna som vi haft litteratureminare på. TYPISKT!

Just nu försöker jag klura på hur i hela friden jag skall lyckas med att skriva om min frågeställning på ett bra sätt, dvs med våld göra citat & referera till de böckerna vi har nu. Tror jag snart måste byta frågeställning, fast jag inte vill....dilemma!

Nu ska jag städa & fundera på hur jag ska lösa detta....

Ha en underbar dag!

Malin


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: