En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Jobb & Plugg

Kategori: Allmänt

...så ser livet ut just för tillfället. Nu på måndag börjar min SISTA kurs dvs examensarbetet som består av att skriva en C-uppsats. Tar förskollärarexamen i Januari, TJOHOOO!!! Ska bara läsa 2 kompletteringskurser till. Den första börjar i Januari (precis efter examensarbetet) & den sista Ht 2012. Då tar jag examen för grundskolans tidigare år. Dumt upplägg, men vad göra?

Har jobbat sen i tisdags & hela helgen på mitt favoritställe, min gamla arbetsplats, där jag sitter i receptionen. I morgon blir det jobb med, 8:45-21:00. Trivs med dessa långpass vi har på helgerna, man får massor gjort. 

Dags att krypa till kojs, har varit uppe alldeles för sent & uppe tidigt på morgonen de senaste 2 veckorna. 

Bye 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: