En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Jul, jul strålande jul....?

Kategori: Allmänt

Vart är vintern? Jag har varit glad & nöjd över detta höstväder, njutit av frånvaron av snön. MEN längtar plötsligt efter snöflingor, julpynt, pepparkakor & julkänslor.

Idag var vi i Vilhelmina för att starta upp sista kursen, EXAMENSARBETET!!! Men vet inte om jag blev mycket mer klokare efter denna dag?! Nåja, jag känner mig ändå lugn...förrädiskt lugn

Har tränat ikväll, en mix av dans & lyfta vikter där i mellan. Hur kul som helst. Bodytrim tror jag det heter. Lite svårt att hänga med i dansstegen, men eftersom så ska jag väl fixa det.

I morgon ska jag på ett annat favoritpass..... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: