En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

sol i hjärta sol i sinne...

Kategori:

Sovmorgon.....inte det inte. 6:45 slog fröken upp sina blå. Tog en morgonpromenad. Ganska skönt. Stillsamt på  samhället. Solen visade sig faktiskt från sin bästa sida. Dock lite blåsigt. Hoppas vädret blir fint till veckan. Det är ju roligare att vara ute med barnen då. Jag längtar förresten till jobbet ♥ Underbara ungar, & kollegor.
 
"I en bra relation är det möjligt att växa tillsammans utan att växa ihop, ge av sig själv utan att förlora sig själv."
 
Kram Malin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: