En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Drömmar

Kategori: Malins alster

 Jag - 2012
 
Funderar på lite ditt & datt. Som att skriva en barnbok. Jag älskar att skriva, eller jag gjorde det. Skrev så mycket förr...dikter. Varför har jag slutat med det? Så dumt!
 
Jag älskar att måla, eller jag gjorde det. Målade så mycket förr. Varför har jag slutat med det? Så dumt!
 
                                    "Den som vill förverkliga sina drömmar måste vakna först"
 
Dags att vakna då? Dags att ta itu med de små detaljerna som återstår att fixa i "lill ateljen"...En dröm jag hade, ha ett eget litet krypin. En egen liten atelje att få känna kreativitet i, måla, skriva och göra det jag verkligen mår bra av. Att skapa & pyssla. Jag har ju fått det nu. Dags att kavla upp ärmarna och ta itu med det sista, rensa bort, kasta, städa.
 
Ha det gott / Malin
 
Ps, tror jag snart vågar lägga in bilder på lill ateljen...så jag får tummen ur & gör någonting ;D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: