En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

kreativ ♥

Kategori:

Ja där ser man. Är ju inne i en pysselperiod, både jobbmässigt & privat :-)
 
Blir en kort arbetsvecka, endast 2 dagar. Onsdag är röd & jag tog ledigt tors-fred. Blir bra, har mycket att göra hemma. 
 
Vi (jag & dottern) tog en "shoppingtur" på samhället idag. Var in i varje affär som finns i Malå. Tänkte ta en fika på Dungers, men köpte med oss fika hem istället. Myysigt ♥
 
En dag på jobbet. Tog fram en gammal tapetrulle & häftapparat...vips fick vi ett "väggstaffli". Så roligt vi hade. Både barnen & fröken ;)
 
Kram / Malin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: