En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Panik i lingonskogen!!!!

Kategori:

Försov mig i morse. Jag hade inte alls måndagmorgon, inte det minsta. Slog helt enkelt av väckarklockan. Det har varit min stora skräck då jag har öppning. Att just det skulle inträffa. Men jädrans vad snabb jag var, wiehoo! Såg i och för sig ut som ett lurv då jag drog iväg. Slet ju bara till mig första bästa plagg, omaka par sockar, trasigs jeans som jag skulle kasta & som är på tok för STORA & till det en dödskalletröja och som grädde på moset, håret som en elchock. Hmm..värsta rockbruden. Kanske en outfit att ha på en spelning?  ;-)
 
Jag har slitit ut heeela min garderob (rensar) & det gjorde verkligen inte saken bättre i morse. Var trött, förvirrad & inte riktigt vaken. Och mysteriet med omaka sockar förbryllar mig.? Nåja, kom då i tid. Väl framme hann jag kamma & fläta håret, rulla upp de superlånga jeansen (a la 80-tal) brygga mig kaffe & började både känna mig & se ut som folk. 
"Du vet att det är en dålig dag då...fågeln som sjunger utanför ditt fönster är en vråk". 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: