En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Slagnäs Fiskefestival...

Kategori: Blackout Patrol

Vilken succe det blev. Det fullkomligen strömmade in folk, trots regnet som öste ner senare på kvällen. God mat serverades, fantastisk personal & ösig publik som röjde loss till oss. Shit vilken ROLIG spelning vi hade. Vilken kväll. Den kommer jag att leva på lääänge.
 
De proffsiga artisterna Kevin Borg & Roger Pontare uppträdde också, före oss...snacka om förband va? *fniss*.  
Från vänster: Sofia (Kevins söta & rara fru) jag, Kevin & så min sambo Kenneth.
 
Jag & Pontare himself
 
 
Dags att bära ut all utrustning
Vi har en hel del saker

Färdig, riggade & soundcheckade
Här blev vi bjuden på GRYMT god mat!!! Fantastisk trevlig personal
 
Mörka moln...inte bra!
 
 
Min pappa Jörgen Stenberg (var sångare i Route 45) äntrade scenen & bjöd på rock´n roll så det stod härliga till...Highway To Hell.
 
 
Ölkartonger är bra att ha...till regnskydd ;)
Syns inte så bra på bild, men det blev översvämning & det droppade in vatten lite här & där. Mixerborder tog stryk. Ljudet blev svajigt. Men det hindrade inte oss eller publiken att spela sista passet
Ser ut som värsta rockfestivalområde
Någon som har röjt utav helsike ;)
Dagen efter. Dags att packa ihop & dra hem
Tungt & slitsamt...men definitivt värt allt arbete
Bye bye Norrland...tack för denna gång!
 
Nu laddar vi för nästa spelning Fredag 5 Juli....MALÅFESTEN!!! Vi syns där...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: