En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Musik renar själen från vardagens damm...

Kategori: Blackout Patrol

Lite bilder på en spelning vi Blackoutpatrol hade på Malåborg. Jag bakom synthen =D
Foto: Åsa Tåqvist
 
Bild: Pubkväll på borgen med Blackout Patrol :)
Från vänster: Nisse - bas. Fredrik "Frode" - gitarr. Kenneth - trummor. Fia - sång. Malin - synth. Matte - gitarr.
 
I går premiär - joggade/gick jag med en vänninga. 7km blev det. Målet är att joggandes ta oss runt hela sträckan. Och kanske till sist löpa? Var & tränade ikväll, funktionell styrka. Svettigt & jobbigt, men kul. Denna gång prövade jag att öka tyngden på vikterna. Och jag orkade!!! Wieho! Jag måste ju våga utmana mig själv. Det ska kännas & man ska grimasera & svetten lacka. Lär känna av det i morgon, är redan öm i kroppen.
 
Dags att hoppa in i duschen & sedan krypa till sängs & läsa klart min bok...
 
"Där orden tryter pratar musiken"
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: