En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Dansa min docka...

Kategori:

Då så, dansade faktiskt några gånger igår, resten av tiden surrade jag bort med trevligt folk. Men...jag dansade & tränade Foxtrot. Nöjd med min insats, ja jag i alla fall ;) Dock var det lite väl snabb musik att hänga med i, 50-60 tals rock. Kul hade jag i alla fall. Mindre kul var att min klänning gled upp hela tiden då jag dansade. Och innan jag upptäckte det?!? Ohhh jisses amalia!!! Hello Malå, här viftar jag runt med rumpan i vädret. Nu var det (hoppas jag) bara underkjolen som hasade upp, resten var ju spets...dock genomskinligt. Suck! Men då vet jag det, var ingen "dansvänlig" klänning. Ont i fossingarna har jag... ajaj! Dansade in ett par nya skor igår kväll. Gick även hem i dem. Det känns idag. Men fina är de ♥
Och typiskt att jag var så illa tvunget att vakna kl 7 i morse. Men idag blir det inte många knop gjorda tror jag. Jag kan ju faktiskt ta mig en tupplur när som helst.
 
Middagsunderhållningen var riktigt bra. Mycket duktiga musiker. Otroligt god mat också, 3- rätters. En superbra & trevlig kväll med andra ord. 
 
Näe, tror jag minsann ska göra mig frukost. Känner mig grymt sugen på rostade mackor & Oboy...oh så gott!
 
Ha det gott/ gladmalin :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: