En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

INSPIRATION

Kategori:

"Finns inget dåligt väder - Bara dåliga kläder". Vilket skitcitat! Snöade ute idag, BLÄ!!!  Kallt, blåsigt & otrevligt väder. :-( Men, jag vägrar dra fram vinterkläder & trotsar glatt galet aprilvädrer.  
 
Nu längtar jag efter...sommar, barfotafötter, solsken, mjukglass, jordgubbar, sena sommarkvällar, semester, Rosevin, fräknar, sandaler, grilla, sommarregn som smattrar mot hustaket (det är mysigt)....
Våra sommarkatter...
 
Nedan följer bilder från https://www.facebook.com/different.solutions.page/info Där finns bland annat fiffiga tips, lösningar & ideer på allt mellan himmel & jord. En del genomförbara, en del kan man bara drömma om...Jag fann även många roliga pyssel ideer.
 
Dessa armband gjorde jag en dag på jobbet. Lite förarbete krävdes, men så skoj barnen tyckte det var.
 
 
 
 
 
Så söta!
 
Haha...dessa kuddfodral gillar jag ;)
 
Så coolt & originellt.
Jag skulle inte alls ha någonting emot att softa i denna...
 
 
 
 
"Det är tur att lögner finns - tänk om allt man hörde var sant."
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: