En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

söndagkväll

Kategori:

Den trista falukorven förvandlades till en smaskig korvstroganoff a la Malin. Tillbehör Bulgur & god sallad.  
Försökte improvisera som bara pappa kan då han lagar mat. Ge han i princip vad som helst & han lyckas förvandla det till någonting supergott. Lite i stil med "man tager vad man haver". Hur många gånger har jag inte försökt att göra det...pha! Tror ni jag lyckats? Hrpmf.... (läs nej #$&#@₩% ¥¡)
 
Men IDAG gick det vägen. Klart nöjd över min improvisation-insats i köket. Allt möjligt damp ned i grytan. Säger bara, släng er i väggen Gordon, Jamie Oliver & Morberg...eller mat Tina. Jaja...liten på jorden men stor i orden. ;-)
 
 
 
Lite ointressant info...
"Det måste ha varit en mycket modig person som upptäckte att grodlår är ätliga".
 
Gonatt...ska ju vara kl 6 på jobbet. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: