En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Romantik & Spets

Kategori: Kläder Malin Gillar

Var & googlade runt efter möbler & ramlade in på en alldeles underbar blogg. Hennes hem vill jag gärna ha = ) Det är precis den stilen som är bara JAG, romantiskt, vitt & fräscht. Men blev aldrig så då vi renoverade och stod i, hur kom det sig? Jag får skylla på den nya moderna soffan..haha! Kika in en sväng hemmapalandet.blogspot.com

Där hittade jag även en hemsida med ljuvliga kläder. Jag har alltid älskat klänningar, tunikor, spets, rosor & romantik.  Denna kvinna syr tydligen upp kläderna åt dig. På så vis får man perfekt passform. Vissa modeller finns bara i enstaka exemplar och tygerna tar snabbt slut, så man måste boka i tid. Tyvärr bor hon i Stockholm, och jag kunde inte hitta några priser på kläderna. Jag misstänker att de är ganska dyra. Här kommer ett smakprov på några saker jag föll för...så vackra klänningar! Suck..








Denna topp & klänning = KÄRLEK!
Pirjo Design

Kommentarer

  • Sara - Zassi säger:

    Halloj, tack för din kommentar hos mig =)

    Dessvärre måste jag nog erkänna att jag sytt överdragen. Precis som du har jag letat överallt men inte hittat några som passar. Stolarna är gamla IKEA som utgått nångång i början på 2000. Ganska höga i ryggen.

    Jag köpte vanligt vitt bomullstyg på IKEA och satte mig vid symaskinen. Sorry :(

    ellos har liknande, har köpt 4 där med knyt bak. Dom är jättefina men passar inte mina stolar med hög rygg.



    Bilderna på klänningarna gillar jag skarpt! Jag är en riktig klänningstjej :)



    Hoppas du inte blir alltför besviken på överdragen ;)

    Ha det bäst!

    Kramiz

    2009-03-16 | 20:17:46
    Bloggadress: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: