En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Yes!

Kategori: Pluggandet

Jag fixade det!!! Gjorde klar sammanfattningen i går kväll,. Klockan 23.08 skickade jag in den =) Fasiken så skönt att ha den avklarad. Var trött till tusan, men hade redan bestämt mig att om jag så ska sitta uppe hela natten så SKA den bli klar. Detta var ju enda dagen som jag hade tid att börja med den. Nu funderar jag på att ta itu med det som ska vara inläst tills i morgon. Jag vet inte hur många böcker vi har läst i denna kurs 8-10 stycken?? Plus en massa annat som ska läsas utöver detta.
Vi drunknar i all litteratur...

Tänk om böckerna/uppgifterna kunde få ben och springa iväg och läsa och skriva uppgifterna själv?
Så skönt det skulle vara just nu!

Nu ska jag röja upp lite grann, sedan MÅSTE jag bara få vila ögonen i en halv timme, eller mer...haha  ;) I morgon bitti far jag till Vilhelmina, sedan är det HELG!!! Näe fasiken, det blir det inte. Ska ju jobba på lördag. Hur kunde jag glömma det? Det blir säkert kul. Ska ju ta hand om en konferens. Efter detta blir det helg =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: