En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Pysseltokig

Kategori: Malins alster

Åhh, nu är jag i mitt esse med att pyssla! Det var minst 150 år sedan jag kände inspiraton och lust till att skapa. Bordet i "matsalen" är full med penslar, färger, servetter, akvarellblock, saxar, band, klister, skissblock etc etc. Det är så kul och jag mår så bra i själen då jag får skapa.

I´m back!





Fönade håret rakt upp och ner,(ville bara torka det torrt) kändes lite 80-tals lugg då jag kikade mig i spegeln...haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: