En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

hej å hå....

Kategori: Allmänt

Var på kurs-introduktion idag "Villkor för en didaktisk praktik" Det var kul med en sådan inspirerande och rolig lärare. Han har tillsammans med en annan lärare skrivit denna bok som vi haft i en tidigare kurs. En mycket bra bok för den som pluggar till lärare.
"Omtyckt och lättläst introduktion i didaktik - används bl a i lärarutbildningen. Boken handlar om undervisning och utveckling av ett yrkesspråk för lärare. Författarna vill inspirera lärare och arbetslag att reflektera och handla professionellt."
Det stressiga är att studieguiden är helt hysterisk, triljoner skrivuppgifter....minst ;) Vecka 48 blir det även praktik, så kul!
Har hunnit med att träna Zumba i går och Boxing ikväll....nu jädrar startar jag upp på allvar igen med träning och sund kost!!! Har även lovat mig själv att bara äta godis en gång i månaden. Jag blir ju så pigg, glad och full med energi då jag drar ner på socker och tränar.
Dags att läsa lite litteratur inför fredagens seminarie
Tjing, Malin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: