En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Hipp hipp....

Kategori: Allmänt

..hurra hurra hurra! Min födelsedag idag minsann. Den kommer att bestå i att göra tårta, packa, städa & laga lite mat inför Norgeresan. Sedan så ska vi repa med bandet ikväll. JAAA jag har börjat spela i ett band!!! En ungdomsdröm som nu gått i uppfylllelse. Jag spelar synth :D Kika in & lyssna på oss:

http://www.myspace.com/blackoutpatrol

Vi har även en spelning fredag 8 Juli På Musik vid Malån.....PIRRIGT NERVÖST....men ska bli askul!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: