En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Sommaren som var...

Kategori: Hemma hos oss

Kvällsloppis i Badhusparken i Piteå, Jag & en vännina sålde smått & gott. Det  var även Nolia, så det var mycket folk i farten. Attans trevlig helg.
Jag sålde en hel del kläder
Piteå Havsbad...sand mellan tårna & promenad.
ÄNTLIGEN...ny ytterdörr!!!
En hel del jobb för grabbarna
Gamskrutt-dörren...AJÖSS =)
 
Inte klart, men redan nu ser man en klar förbättring
 
Jag han även med att möblera om lite i köket
Hemma hos oss...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: