En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

1:a utbildningen klar

Kategori: Pluggandet

Så, har hunnit med att ta min förskollärarexamen. Känns otroligt skönt att det är klart. Nu kämpar jag på med att ta examen mot grundskolans tidigare år. Läser just nu "Lärande och undervisning i matematik II" (15hp) 10 veckor, oj vilken tuff & svår kurs. Till hösten läser jag den sista, svenska 10 veckor. Efter detta tar jag så ÄNTLIGEN examen mot grundskolans tidigare år!!!!!

Tjohopp Malin

Kommentarer

  • Natalie säger:

    Hejhej! Vet inte riktigt hur jag hamnade här, men såg iallafall på någon blogg att det är du som skrivit dikten "Älskade barn". Är det så? Isåfall vill jag bara säga att det är en himla fin dikt. Och igår när jag hade ett litet breakdown så kommer min mamma med ett papper där hon skrivit ner den till mig. Den är verkligen jättefin.

    Jag googlade på texten just för att se om jag skulle hitta författaren av den så att jag inte skrev ut den på min blogg och skrev att det var min mamma som skrivit den!

    Den är verkligen jättefin!!!!

    Svar: Jepp, det är jag som skrivit den. Tack för att du tycker den är fin =) Så glad jag blev. Sommar hälsningar Malin
    Malin

    2012-03-01 | 10:24:14
    Bloggadress: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: