En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Spelning Lördag 24/11 kl 21:00-01:00

Kategori: Kläder Malin Gillar

Snart drar det ihop sig till spelning på Malåborg i helgen...SPÄNNANDE & roligt!!!
Gå gärna in & lyssan på de 2 senaste låtarna.
 
 
 
 
Nu ska jag ta & ladda upp för Zumba! Men först min lilla önskelista till tomten ;)
 
Härligt limefärgade, 450kr                                                     Snygga tights, 330kr
 
FEELIN IN CARGO CAPRI / LIMEVIBE LEGGINS / GRÅ
 
 
Topp 389kr                                                                                         Snyggt med turkosa byxor
BLISS LONG SLEEVE V-TOP / SVARTBLISS LONG SLEEVE V-TOP / SVART
 
Varför inte Rosa Cargo Capri?
FEELIN IN CARGO CAPRI / ROSABLISS LONG SLEEVE V-TOP / SVART
Denna topp & byxorna till föll mig också i smaken
Topp 210kr
 
VIDA RACERBACK / SVARTAVIDA RACERBACK / SVARTA
 
 
Team Spirit Jersey 380kr
 
TEAM SPIRIT JERSEY / SVARTTEAM SPIRIT JERSEY / SVART
Snyggt ihop med dessa byxor
TEAM SPIRIT JERSEY / SVART
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: