En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Jörgen Stenberg - Den ständige resenären

Kategori:

Kan varmt rekommendera denna blogg.  Mycket intressant läsning som är skrivet med en stor portion humor, tänkvärda debatter, betraktelser, historier & äventyr!
 
Som han själv skriver...
 
"Kroniskt nyfiken och ifrågasättande! Jag har oerhört svårt att köpa sanningar, bara för att de är på modet just för tillfället och är politiskt korrekta. Jag upplevs nog ofta som kontroversiell i mina uppfattningar, och det är inte ovanligt att jag hamnar på kant med olika grupperingar."
 
jorgenstenberg.se
 
 
Klicka in på...
 
 
Och Facebook...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: