En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Fröken Vimsan...

Kategori:

Jag kan vara lätt tankspridd ibland. På jobbet har vi sådana där blå sjukhustofflor i plast. De tas på för att undvika att det ska bli blött för fröknar o barns fötter. Jag rusade in för att hämta min väska & gå hem. Drog dessa över mina skor. I hallen stod en förälder som jag stannade till & pratade med. Sedan gick jag....mhä vad konstig marken kändes att gå på?!? Tittade ner & får se vad jag hade på mina fötter.....de blå plasttofflorna!!!!
 
Jag fnissade & suckade åt mig själv. Alla barn & fröknar var på baksidan & föräldern hade inte kommit ut ännu. Tog av mig plasttofflorna & knövlade  ner de i väskan.  Lätt tankspridd...eller?
 
Jag gillar stenar. Dessa vackra ena fann jag i Norge.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: