En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

kväller...

Kategori: Allmänt

Vart tog den här dagen vägen? Känns som jag inte fått någonting vettigt gjort. En kvällspromemad blev det. Sedan har jag funderat på jobbet. Saker som ska göras & saker jag vill göra. Känns som det dyker upp 1000 nya idéer varje dag. Blir så inspirerad av våra härliga barn. Måste landa, var sak har sin tid.
 
Klurar på mattetemat jag håller på att sätta ihop. Kommer bli roligt att genomföra det. Alltid lika spännande att introducera något nytt. Hur ska det tas emot? Kommer de tycka det är roligt? Jag tror att så länge barnen känner av mitt engagemang & glädje i det jag gör så får jag med de i båten. Och jag är inte rädd för att "misslyckas". Det är ju då jag utvecklas, tänker om & hittar nya vägar. Gäller att vara flexibel i skallen också...att våga vika av från en planerad aktivitet. Fånga upp deras intresse & nyfikenhet. En morgon vid frukosten kom en traktor & skottade bort snö. Oj vad spännande det var. Vi stod som en tät klump vid fönstret & spanade. Frukosten fick vänta. :-)
 
Sov gott//Malin.
 
"Om du väntar för länge på nästa steg, kommer du att tillbringa livet på ett ben."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: