En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Längtan efter...

Kategori: Allmänt

 
Tänk att solen visade sig ett tag nu på em. Tack för det! Passade på att ta en snabbpromenad med ösig musik. Nu laddar jag för Total Dans som börjar snart.  
 
Längtar efter sommarens spelning!!!
 
 
Längtar att dansa. Dancing Queen... ;)
Längtar efter mina föräldrar som bor på Malta...& efter syster yster i Skåne <3
 
 
Längtar efter min dotter...som kommer till helgen. JIPPI!!!
 
Lillskrutt...
 
...har blivit stor. Vart tog alla år vägen???
 
 
             
                     "Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig.
                Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat." (Nalle Phu)
 
Kram - Malin
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: