En helt vanlig annorlunda Malin

Denna blogg är i första hand till för att visa upp mina tillverkade alster som ex decoupage. Även recept, dikter, kläder och inredningsdrömmar slinker med. Jag kommer även att lägga ut foton jag tagit. Och snälla, respektera att mina dikter & foton är just mina. Ange källan om ni tycker om de & vill fara vidare med dem, tack på förhand =)

Livet är kort, och det är här för att levas.

Kategori: Allmänt

Jag har velat tatuera mig sedan många år tillbaka, för jag tycker det är så vackert. Men vad? Jag älskar änglar. Något åt det hållet, eller en text till mitt allt här i livet...min dotter. Fann denna fina text på nätet:
" I mitt hjärta, igår, idag, imorgon och för alltid".
 
Jag vill kunna dölja den, eller visa den när jag vill. Bakom nacken är fint, eller skulderbladen...hm?! Och så ska jag ju bära med mig den för resten av mitt liv. Den ska betyda någonting, och det gör ju min dotter =) Såg några grymt snygga tatueringar på Facebook för ett tag sedan, och nu kan jag inte hitta åt dem. Så synd!
 
Hittade några fina tatueringar på nätet. Samt delar på kroppen som jag kan tänka mig att ha min tatuering. Nu har jag slarvat & tyvärr inte angett källan. Sorry!  
 
 
  
 

Kommentarer

  • Din dotter säger:

    Du kan ju tatuera dig där jag har :) den texten är ju till dig (hela familjen också) dock så är den lite svår att dölja då den sitter så jäkla synligt ;)
    puss & kram <3

    2013-03-20 | 01:46:15
    Bloggadress: http://dreamandletgo.blogg.se

Kommentera inlägget här: